Milyen problémával szembesülhetek a szállítás alkalmával?
Amennyiben az átvett áru minősége nem megfelelő, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük a következő alkalommal.
Másik megoldásként, a hibás termék vételárát visszafizetjük, vagy levonjuk a fizetendő végösszegből a helyszínen.
Ha az áru átvételénél a számlához képest hiányt, sérülést, vagy bármely eltérést észlel, akkor szóban jelezze sofőr kollégánknak, aki közreműködik a probléma megoldásában. Ha erre bármely okból nincs lehetősége, akkor üzletkötő kollégánk fogja orvosolni a gondot, amikor megy Önhöz a következő rendelést felvenni.
Általunk forgalmazott fő termékkategóriák
Állateledelek |
Édességek |
Élelmiszerek |
Higiéniai Termékek |
Háztartási Vegyi Áruk |
Papíráruk |
Italáruk (alkoholmentes) |
Jövedéki termékek (alkohol tartalmú) |