Kiszállítás - Kapos Drink - Food Nagykereskedelem

Kiszállítás

  1. Mit kell tudnom a kiszállítással kapcsolatban?

 

Cégünk fő tevékenysége a kiszállítás. Saját gépjárműflottával rendelkezünk a mindennapi munkavégzéshez (teherautók, üzletkötő autók)

Kizárólag megrendeléseket szállítunk ki. Nagy árukészlettel rendelkezünk, ezért nem érdemes slepp túrázunk.

Területileg Dél-Dunántúli megyékben (Somogy, Baranya, Tolna, Zala) tudjuk vállalni a kiszállítást. Részletekről egyeztessen vevőszolgálatunkkal.

 

  2. Mikor szállítják ki a megrendelésemet?

 

A rendelés leadását követően általában a 2. napon történik a kiszállítás (ez túránként változhat). A területen, a partnerek elhelyezkedése alapján, túraszerűen vannak kialakítva a szállítási napok, ahol heti rendszerességgel, mindig ugyanazon a szállítási napon látogatjuk partnereinket. Részletekért kérdezze üzletkötőnket!

Szállítási napokon, általában hasonló időpontban várható az érkezésünk. Alkalmanként előfordulhatnak befolyásoló tényezők (időjárás viszonyok, rendelések mennyisége, rendelő partnerek száma és persze technikai problémák is közbeszólhatnak).

 

  3. Hogyan történik a kiszállítás folyamata?

 

Érkezéskor sofőr kollégánk azonosítja a magát. Megkérdezi, hogy hová pakolhatja a megrendelt termékeket. (amennyiben még nem volt kapcsolatunk). Ön meghatározza egy optimális helyen, ahol a pakolást követően át tudja nézni a rendelését, és a számla alapján tételesen átveszi azt, amelyet a számla aláírásával és lebélyegzésével elismer.

 

  4. Mennyibe kerül a kiszállítás?

 

A kiszállítás jelenleg díjmentes

Amennyiben az üzemanyag árak emelkedése a jövőben folytatódik, az egyéb szállítást terhelő költségekkel együtt, akkor a gazdaságosság érdekében, kénytelenek leszünk ezen változtatni, akár a rendelési minimum érték megemelésével, vagy szállítási díj százalékos megállapításával.

 

Vissza